Přeskočit navigaci

Nejfotbal.cz - E-shop se sportovním zbožím

Nákupní košík

CENA NÁKUPU:

0 Kč

0 položek

Kontaktujte nás

nejsport.cz

E-mail: nejsport(zavinac)nejsport.cz

Partneři


Reklamační řád

Odpovědnost za vady zboží, záruka
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Minimální záruční lhůta
Zákonem stanovená minimální zákonná lhůta je 24 měsíců. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

Reklamace zboží
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět.

__________________________________________________________________________________________

Zrušení/Storno objednávky ze strany kupujícího - odstoupení od smlouvy (bez udání důvodu)

V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000 má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

  1. zboží nesmí být použito
  2. zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)
  3. zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice
  4. společně s vraceným zbožím je třeba zaslat také originál daňového dokladu, tj. fakturu společně s dodacím listem
  5. poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží
  6. zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata!

Při uplatnění nároku na výměnu nebo vrácení zboží bez udání důvodu je třeba uplatnit následující postup:

  1. Zákazník nejprve vyplní výměnný/reklamační protokol, který mu bude na vyžádání zaslán pracovníkem nejsport.cz. Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení výměny či vrácení zakoupeného zboží.
  2. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem. Protokol musí být vložen do zásilky, která bude obsahovat zboží k výměně či vrácení. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy (včetně obalu výrobku!).
  3. Požadavek na výměnu je zpravidla vyřízen do 5-ti pracovních dnů od přijetí zboží.

Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám plnou kupní cenu zašleme převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět.