Přeskočit navigaci

Nejfotbal.cz - E-shop se sportovním zbožím

Nákupní košík

CENA NÁKUPU:

0 Kč

0 položek

Kontaktujte nás

nejsport.cz

E-mail: nejsport(zavinac)nejsport.cz

Partneři


Reklamace

Chápeme, že vyřizování každé reklamace je pro zákazníka často poměrně nepříjemná záležitost, a proto se snažíme celý proces reklamace maximálně zkrátit a vše řešit co možná nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka. Při vyřizování reklamací se snažíme našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc.

Postup uplatnění reklamace

Při uplatnění reklamce je třeba uplatnit následující postup:

  1. Zákazník nejprve vyplní reklamační protokol, který mu bude zaslán naším pracovníkem. Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace. Do protokolu uveďte závadu co nejpodrobněji, případně můžete připojit nákres na již vytištěný protokol.
  2. V protokolu uveďte i číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné.
  3. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem.
  4. Protokol musí být vložen do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy (včetně obalu výrobku!).
  5. Spolu s protokolem reklamovaného zboží je nutné přiložit kopii daňového dokladu - faktury.
  6. Zboží je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část.
  7. Na posouzení stavu výrobku je zákoníkem stanovená lhůta 30-ti dnů. Pokud Vám do této doby nedáme vědět, neznamená to, že stav výrobku nebyl posouzen a reklamace nebyla vyřízena v zákonné lhůtě!
  8. O výsledek vyřízení reklamace se prosím informujte sami  a to telefonicky nebo e-mailem na adrese: nejsport@nejsport.cz.

 

Zboží k reklamaci odesílejte na adresu:

David Urban - nejsport.cz

Tocháčkova 635

691 76 Šitbořice

 

Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

Na základě přiložených podkladů bude reklamace posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje prodávající, příp. výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Finanční obnos zašleme převodem na bankovní účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace. Číslo účtu uvádějte kompletní, včetně pomlček. Peníze nevracíme složenkou!

  • V případě, že se jedná o oprávněnou reklamaci, bude zboží odesláno zpět k zákazníkovi na náklady e-shopu nejsport.cz
  • V případě, kdy není reklamace uznána za oprávněnou, je zboží odesláno zpět k zákazníkovi na jeho vlastní náklady (tj. dobírka ve výši 149 Kč).